Téměř každý, kdo měl co do činění s podnikáním, si prošel tvorbou webu svépomocí nebo známým který jej vitvořil za minimální prostředky. Ano, to je zcela v pořádku. Ale ruku na srdce, komu to dlouhodobě funguje? Jak business roste, rostou požadavky na web a tehdy přichází řešení – nový web který, ale stojí mnohem víc než čekáme. Proč? To jsme se pokusili vysvětlit v tomto článku. Tvorba webu je v dnešní dobje jednou z nejdúležitějších čiností pro obchod, marketing, a leckdy podnikání jako takové. To ví každý, ale ne každý je ochotný do této činnosti investovat tolik prostředků a času, jaké si tento proces zaslouží. Často se setkáváme s poptávkami, které vižadují co nejnišží cenu a majitele ne, a ne přesvěčit, že investice do webu zohledňuje fungování celé firmy a především efektivytu celé propagace. Rozhodly jsme se tedy sestavit článek který vysvětluje, proč dnešní web stojí více prostředkú. Zdroj: interval.cz, 28. 11. 2020