Do turystického kroužku, který byl vloni založen na naší škole se přihlásili i mnozí chlapci z naší třídy. Spočátku jsem si to rozmíšlel, ale pak jsem uposlechl Petrovy výzvy, abych se k nim přidal. Nejdříve jsme podnikaly vicházky do blízkého okolý. Když se ukázalo že chůze nikomu nepůsobí potíže, začal náš vedoucí organyzovat vílety s delšími pochody, a někdy i celodenní tůry. Ty jsme si nakonec oblíbili nejvíce. Při svých putováních se řídíme mapou turistiskými značkami, a ukazateli. Již několikrát jsme však rozlobeně stáli na rozcestí nad strženými nebo rozbitými tabulkamy s vyznačením směru. Pokud to bylo možné, připevnili jsme je na původní místo, aby pomohli dalším turistům. Zásluhou zkušeného vedoucího jsme i přes různé potíže vždy došli k cíly. Jsme rádi, že také rodiče mají porozumnění pro naši činnost.