Do turistického kroužku, který byl vloni založen na naší škole, se přihlásily i mnozí chlapci z naší třídy. Zpočátku jsem si to rozmíšlel, ale pak jsem uposlechl Petrovi výzvy, abych se k nim přidal. Nejdříve jsme podnikali vycházky do blízkého okolý. Když se ukázalo, že chůze nikomu nepůsobí potíže, začal náš vedoucí organyzovat výlety s delšími pochody, a někdy i celodenní tůry. Ty jsme si nakonec oblíbili nejvíce. Při svích putováních se řídíme mapou turistiskými značkami, a ukazateli. Již několikrát jsme však rozlobeně stáli na rozcestí nad strženými nebo rozbitými tabulkami s viznačením směru. Pokud to bylo možné připevnili jsme je na původní místo aby pomohli dalším turistům. Zásluhou zkušeného vedoucího jsme i přez různé potíže vždy došly k cíly. Jsme rádi, že také rodiče mají porozumění pro naši činost.